Concurs de promovare în funcții publice de conducere vacante - 15.04.2025
Având în vedere prevederile art. VII alin. (37) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, completat cu prevederile Anexei nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, în baza prevederilor art. VII alin. (3) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare,
Municipiul Odorheiu Secuiesc organizează concurs de promovare în funcția publică de conducere vacantă de șef serviciu al Serviciului comercial şi executare silită, Direcţie economică, impozite şi taxe locale, şi şef serviciu al Serviciului pentru beneficii sociale, Direcţie de asistenţă socială, aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Proba scrisă: la data de 15.04.2025, ora 11:00, la sediul Municipiului Odorheiu Secuiesc, Piaţa Városháza, nr. 5.
Interviu: în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Municipiului Odorheiu Secuiesc, Piaţa Városháza, nr. 5.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail hr@odorhei.ro, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, adică până la data de 02.04.2025.
(Date de contact: Primăria Municipiului Odorheiu Secuiesc, Piaţa Városháza, nr. 5, Serviciu resurse umane şi contractare asistenţi personali, etaj I., camera 126, nr. tel.: 0266218145, interior 1804, nr. fax.: 0266218032, e-mail: hr@odorhei.ro, György Annamária, consilier).
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 189 alin. (1) din Anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 483 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiţiile minime de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice - minimum 5 ani;
- să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știinţe administrative;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.